fredag 9 januari 2015

Wallmans on tour

Wallmans on tour på Golden Hits

Var: Golden Hits, Stockholm
När: 8/1 2015 (Gästspel)


Wallmans on tour gästspelar på Golden Hits i Stockholm 8-10 och 14 Januari 2015 och jag fick äran att se första föreställningen/showen vilket gladde mig mycket då Sofie Bengtsson (Cassandra i Cats på Cirkus 2009) var en av artisterna. Jag hade fantastiskt trevligt och njöt av den utmärkta 3 rätters menyn som serverades mellan shownumerna. Framförallt Oxfilén och Tarte Tartain var minnesvärda höjdpunkter, den förra för att köttet var utomordentligt och den andra för att jag sällan eller aldrig har fått tillfälle att äta fransk äppeltårta.


Mellan maträtterna bjöds det på strålande underhållning från alla artisterna och jag njöt extra av Magnus Uggla medleyt då jag har honom som en favoritartist. Det var även kul att kunna konstatera att Sofie är en lika fantastisk artist även utan kattdräkt och svans.


Varmt tack till alla som gjorde detta möjligt och extra varmt tack till Sofie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar