söndag 7 september 2014

En sak jag önskar...

En sak jag önskar...

Vore att även de professionella teatrarna lät sina skådespelare möta sin publik efter en föreställning. Detta görs väldigt ofta i barn och amatörteater men även efter premiärer och jag saknar alltid detta när jag ser stora professionella uppsättningar. Den stora skillnaden mellan att se något på tv eller film och att se en teater är ju att det på teatern alltid är skådespelare som uppför en pjäs eller musikal och jag tror att mycket är vunnet om publiken får en chans att träffa sina favoriter efteråt och se och möta dem de just såg på scen. Det funkar ju på Mästerkatten i Stövlar och Cats i Kristianstad så varför inte på Oscarsteatern och Cirkus?

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera