måndag 3 december 2018

Djungelboken besök 2

Djungelboken besök 2

Var: Waterfront CC, Stockholm.
När: 2/12 2018
My once in a lifetime chance - Stoppa världen.

Det här blev en magisk upplevelse och det inte bara för att Djungelboken är en så bra musikal som har allt jag gillar och älskar utan även för att kvällen bjöd på en fantastisk "meet and greet" som avslutning. Det kan helt enkelt inte bli bättre utan att vara Cats.

Jag fick en väldigt bra plats på tredje raden i mitten denna gång och det gav en helt annan upplevelse av denna föreställning där jag i fulla drag kunde njuta av alla detaljer i kostym, make up och skådespeleri. Det gjorde också vikten av att sitta nära scenen tydligt i denna typ av föreställning och det gav än mer insikt i varför jag älskar att sitta långt fram på en föreställning av denna typ.

Avslutningsvis måste jag tacka alla bekanta som var med och gjorde denna dag så magisk med Gunilla, Emma, Fredric och Nils i täten. Dessutom ett extra stort tack för alla fina bilder under meet and greet eventet efteråt och till Dröse och Norberg för att jag fick vara med på detta. Jag älskar när besökarna får möta artisterna efteråt och detta gör ni väldigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar